Wat verstaan wij onder Service & Support?

Wij leveren service en support voor zowel Apple Macintosh computers en alle versies van Windows.

Wij willen u direct in staat stellen om uw vraag te stellen. Onze service en support biedt mogelijkheden tot het stellen van vragen over bijvoorbeeld:

  • Beeldschermen
  • Webhosting
  • Microsoft Exchange
  • Welke software u nodig heeft
  • Hoe E-mail werkt
  • Het modem
  • Printer problemen
  • Postscript errors
  • DTP programma's
  • Microsoft Office

Het is zo maar een greep uit de vragen, problemen en onderwerpen waar wij dagelijks mee te maken hebben. En daardoor hebben wij een hoop kennis opgebouwd waarmee we die vragen en problemen kunnen oplossen. Daarbij steken onze medewerkers er natuurlijk veel energie in om bij te blijven in ons vakgebied.

Voor het gemak delen wij onze service & support onder in drie hoofdgroepen:
systeembeheer
netwerkbeheer
softwareondersteuning

Systeembeheer

Het systeembeheer valt onder te delen in de volgende deelgebieden:

Grafische omgeving

MacOS
MacOS X
MacOS X server

Ofiice omgeving:

Windows 95/98/ME/NT4/2000/XP

Server beheer

Windows NT4 server/2000 server/2003 server
Exchange server
MacOS X server
Backup & recovery
Corporate virus management
HTTP en FTP server beheer

Diversen

Virusscanners
Software installatie
Hardware vervanging
Printers
Scanners
Filmbelichters
Direct-to-plate
CD-en DVD
Documentatie